Návod na aktivaci brzlíku

Brzlík podporuje a zlepšuje funkci imunitního systému, je tedy dobré použít reflexní bod brzlíku na nohou nebo přímo poklepem dle níže uvedeného návodu, při jakémkoli oslabení organismu, při nachlazení, chřipce, onemocnění dýchacích cesta všude tam, kde je třeba zmobilizovat obranné funkce organismu.

Reflexní bod brzlíku se nachází na obou nohou, na nártové straně pod ukazováčkem a palcem, mezi nimi v prohlubni. Je možné ho masírovat vždy když se objeví nějaká potíž nebo nemoc, také jen stlačit palcem a zavrtávat do tkáně (napočítat do 5ti a pustit)opakovat víckrát za den,do té doby, dokud tento bod bolí.

Návod na aktivaci brzlíku:
Předpažíme a zpěvavě vyslovíme slabiku „tra“. Poté si prsty klepneme na brzlík a vyslovíme „la“. Totéž provedeme celé ještě jednou a potřetí po slabice „tra“ klepneme na brzlík 5x, tedy lalalalala.
Zkráceně:

tra la
tra la
tra lalalalala

Tento postup opakujeme po dobu 1-3 minut, v libovolné tónině.
Omlazuje organismus, vyhlazuje vrásky, navozuje dobrou náladu, celkově posiluje imunitu.
Další důležitý bod (bod C) je umístěný na nártu levé nohy v blízkosti kosti patní. Leží na přímce spojující hrbolek patní kůstky a vrchol hlavního kloubu palce, kousek před patní kůstkou. Na hřbetu levé ruky ho najdeme v blízkosti spojení 4. a 5. záprstní kůstky.
Tento bod masírujeme vždy, když se objeví nějaká potíž nebo nemoc ( akutní i chronický problém, špatná funkce nějakého orgánu, slabost, nevolnost, nespavost, bolest hlavy, ekzém, alergie, nachlazení, chřipka, duševní neklid apod.) Je to velmi citlivé místo.
Harmonizuje celý organismus, vyvažuje činnost pravé a levé mozkové hemisféry a působí příznivě na látkovou výměnu.

Bod brzlíku a bod C lze mačkat společně při jakýchkoli potížích, neboť ovlivňuje vylučování hormonu a tím prakticky všechny funkce organismu. Jeho mačkání přináší okamžitou úlevu.
Jóga pro bystré hlavy:

– pomáhá při složitých životních situacích, umožní vám správná rozhodnutí a celkově působí na harmonizaci organismu.
Cvičte denně jen tak se dostaví kýžený výsledek.

Jazykem se dotýkáme horního patra.
Levou rukou uchopíme pravý ušní lalůček (palec zepředu), pravou rukou uchopíme levý ušní lalůček (opět je palec zepředu) a děláme dřepy.
POZOR: Směrem dolů se nadechujeme, při zvedání vydechujeme!
Pro ty, kteří zvládají plné dřepy, stačí 14-21 denně.
Neúplných dřepů je třeba udělat 50-70 (to je pro ty, kteří kvůli nejrůznějším tělesným problémům nemohou do plného dřepu).